Retouren en klachten

Producten die je via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is definitief na succesvolle betaling.

Klachten

Wij doen onze uiterste best om de lekkerste gebakjes te bakken en deze zorgvuldig te verpakken en te verzenden. Ben je desondanks niet tevreden en heb je een klacht? Maak deze dan allereerst bij ons kenbaar door te mailen naar bestelling@kos-elig.nl.

Wij reageren daar uiterlijk de volgende werkdag op. Wil je ze ter beoordeling aan ons terugsturen? Wacht daar dan even mee totdat wij op jouw mail gereageerd hebben.  

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kom langs!

Achter het Oude Stadhuis 
73811 CH, Amersfoort

Ma- Di: Gesloten
Wo - Za: 9:00 tot 17:00
Zo: 10:00 tot 17:00
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram